tiistai 11. syyskuuta 2012

LÄPING

Öö. Tässä kävi nyt niin, että me tilattiin ikuisuus sitten uusi panta, joka mun piti esitellä sanoin:
"Meidän uusi panta! Tilattiin siis uusi, vähän keväisempi panta arkikäyttöön :)"
... unohdin  mokoman sitten luonnoksiin, kunnes Maisa sen äsken bongasi edellisestä postauksesta. Hauska sattuma sinänsä, koska tämä pantahan on alkujaan tilattu LäpinG:ltä bongattuani itse ensin Maisan edesmenneen koiruuden aivan ihanan, oranssin LäpinG-pannan; koin järkyttävän MUN-ON-PAKKO-SAADA-RYMYLLE-TOLLAINEN-MUT-ERI-VÄRISENÄ!!! -momentin, voin kertoa. Alkuun toivoin siis simppeliä peruspentupantaa, tietenkin ihanan vihreänä, mutta tällainen meille sitten lopulta tulla tupsahti kun aikamme pohdittiin asioita pannantekijän kanssa.


Päädyin sitten ottamaan yllä olevat kuvat, kun malli oli viime vuoden puolella tosiaan touhusta vähän eri mieltä kuin minä...
 
Tässä yhtenä päivänä juuri katselin, että olisi varmaan aika hankkia uusi... panta sopii edelleen kuin nakutettu, ei siinä, mutta sen verran ahkeraan on tämä kaunokainen ollut käytössä, ettei varmaan olisi pahitteeksi hankkia varalle toista nättimystä. On meillä edelleen tämä panta talvikäytössä kun menee niin näpsäkkään vaatteiden päälle, mutta silti, haaveilen kyllä jo lisäyksestä meitin pieneen pantaperheeseen :D

4 kommenttia :

  1. Ai LäpinGeetä! Hah, kiva sattuma :) Ihana panta, tuo kuosi on ihan törkeän söpö! Sä oot kyllä aika hyvin selvinnyt pantahulluuden yli, täytyy vaan ihailla, kun mulla ei tuota taitoa ole, köh köh...... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, aikalailla olen saanut itseni kanssa tapella, että olen jättänyt tilailematta... lähinnä ongelma piilee tosin siinä, että vaikka montaa kertaa oisin tahtonut, ikinä en keksi tarpeeksi hyvää ideaa, tai ylipäätään ideaa ollenkaan, ja sitten turhaudun ihan sikana... Pitäis vaan kai mennä asenteella, "tee jonkunlainen!" :D Ja sit TK:n putiikissa kaikki ihanat ja sopivat ehtii aina mennä, mur!

      Poista
  2. Mun pantamaniaa onneksi hillitsee myös tuo, etten keksi mitään sopivaa. Toisaalta en myöskään keksi riittävän hyvää syytä sille, että tilaisin superkalliita pantoja useasti koirille. :D Kaikille pitää keksiä jokin hyvä syy, miksi ne tilataan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika samoilla linjoilla mennään, siis. En mäkään ihan helpolla näe itseäni tilailemassa niitä yli 60 euron nahkaisia pantoja, mut toisaalta, jos joku superkiva lävähtäis silmien eteen niin kenties... Mä olen luonnostani sen verran pihi, että mulla myös havaittavissa tuo "pitää olla syy!" -asenne, mut toisaalta olen just sen verran pöhkö, että välillä ihan hyvä syy voi olla pelkästään se, että "se on söpö" :D Mieheke aina nauraa ostoksilla kuinka välillä tuntuu, että mä ostan mitä tahansa, kunhan se vaan on vihreä...

      Poista